Filter op:
Cursus sociale veiligheid voor leidinggevenden
Leidinggevenden hebben grote invloed op de werkcultuur. Hoe zorg je ervoor dat je team zich veilig, gemotiveerd en betrokken voelt? Onderzoek toont aan dat leidinggevenden een cruciale rol spelen bij het bevorderen van sociale veiligheid.
Fundamentals of Statistics and Data Science
In this course, the basic principles of statistical inference are presented, with an emphasis on likelihood methods. Methods are illustrated by the classical linear model.
Leergang Sociaal Ondernemen
Tijdens deze leergang geven experts theoretische, praktische en persoonlijke verdieping om je (sociale) onderneming een stap verder te brengen.
Basistraining voor tutoren
In deze workshop werken we aan je basisvaardigheden als tutor, zodat je goed bent toegerust om studenten te helpen hun weg te vinden op de universiteit.
Werkgeheugen in de klas (PO)
Ontdek in drie dagdelen hoe je leerlingen met een zwakker werkgeheugen kunt herkennen en ondersteunen.
Leergang 'De kunst van het vragen': mythes en mogelijkheden van het mecenaat
In vier prikkelende bijeenkomsten verken je de mythes en mogelijkheden van het mecenaat en wat je kunt doen om je positie als vrager te verstevigen.
Digitale transitie van ruimtelijk beleid en governance
In deze cursus ontwikkel je strategische kennis en vaardigheden voor digitaliseringsopgaven in het ruimtelijk domein. Je leert keuzes maken om publieke waarden te borgen en de regiestoel te behouden in jouw eigen werkpraktijk.
Cursus Grip op Europa: begrijp de EU en benut de kansen
Dé praktische cursus voor professionals die met EU-beleid, subsidies en wetgeving te maken krijgen.
Data Governance and Engineering
This course explores the role of data governance and engineering in managing these challenges. Students will develop an understanding of the systems, technologies, and processes involved in collecting, storing, and preparing data for analysis.
Begeleiden van (studie)loopbaanontwikkeling
Hoe kun je ervoor zorgen dat studenten de vaardigheden die ze tijdens hun studie opdoen, gaan (h)erkennen en hierover leren communiceren?